Nominasjonsmøtet

Publisert av: Roman Linneberg Eliassen Publisert: 26. november 2014
Oppdatert: 26. november 2014
Torsdag 4. desember har Oslo SV nominasjonsmøte på Kuben vgs. skole. Innsjekking åpner 17:00, møtet begynner 18:00.

Her kan du lese om nominasjonskomitéens innstilling.

Praktisk informasjon
Kuben vgs. har adresse Kabelgaten 10 – 12. Her er en lenke til kart.

Veibeskrivelse: Kuben ligger godt synlig ved Østre Aker vei, i Økern Næringspark, og som nabo til Hotell 33. Du når fram enkelt med både buss og T-bane. Kuben ligger midt i mellom holdeplassene Økern og Risløkka på T-banens linje 5. Både fra Økern og Risløkka er det kun noen minutters gange til hovedinngangen. Møtet finner sted i det store auditoriet ved hovedinngangen.

Det finnes parkeringsplasser i underetasjen på Kuben yrkesarena, samt i Haraldsrudveien. Disse kan benyttes mot betaling.

Et så stort arrangement er en økonomisk belastning for partiet – og vi kommer derfor til å ta betalt for kaffe på møtet. Husk kontanter!

Stemmerett
Alle medlemmer i Oslo SV har stemmerett på nominasjonsmøtet. Alle som har betalt kontingent i 2013 har stemmerett. Medlemmer som ikke har betalt i 2013 har stemmerett om kontingenten er betalt senest 3 måneder før nominasjonsmøtet. Ved en feil har det blitt opplyst at medlemmer har stemmerett om de har betalt innen 3 uker i forkant av møtet. Vi beklager denne feilen.

Betingelsene for stemmerett er ifølge Oslo SVs gjeldende tileggsvedtekter, vedtatt
årsmøtet 2013:
§ 17C

Stemmerett på nominasjonsmøte har medlemmer i Oslo SV som enten:
a) har betalt kontingent i foregående medlemsår, eller
b) har betalt kontingent senest 3 måneder før nominasjonsmøtet, og som
c) har vært medlem i fylkeslaget i minst 3 uker før nominasjonsmøtet.

For å ha stemmerett ved nominasjonsmøtet må man ha betalt medlemskontingent senest 4. september 2014, om man ikke har betalt medlemskontingent for 2013. Om du er i tvil om hvorvidt du har stemmerett, kontakt Oslo SV på oslo@sv.no.

Spørsmål om nominasjonsmøtet kan rettes til Helga Forus – oslo@sv.no, m: 414 16 683