Ledig stilling: Valgkampsekretær

Publisert av: Ane Fidjestøl Publisert: 06. oktober 2024
Oppdatert: 08. oktober 2024

Vil du være med Oslo SV å vinne valget?

Oslo SV søker en selvstendig, kreativ og engasjert person som kan være med å planlegge og gjennomføre Oslo SVs valgkamp til stortingsvalget 2025.

SV er nå Oslos tredje største parti på de siste målingene. Mange frivillige står klare til å bidra til at SV gjør et brakvalg, og gi Norge en ny regjering. Vi skal kjempe for å utjevne forskjeller, kutte utslipp og ta vare på naturen.

Oslo SV skal midlertidig styrke sitt partikontor i oppkjøringen til valgkampen med en ekstra medarbeider. Overordnet er arbeidsoppgavene å delta i forberedelsene og gjennomføringen av Oslo SVs stortingsvalgkamp.

Stillingen vil i hovedsak ha praktiske og administrative oppgaver, og det må påregnes noe kvelds- og helgearbeid.

Valgkampsekretæren vil i tett samarbeid med Oslo SVs ledelse, valgkampgruppe og kandidater,

Stillingen innebærer varierte arbeidsoppgaver, og vi søker etter en strukturert og arbeidsom person. Du har gode samarbeidsevner og ønsker å stå på for SVs politikk. Arbeidsgiver er Oslo SV.

Vi ser etter en person med:

Kjennskap til Oslo SV eller andre fylkeslag i SV er en fordel.

Stillingen er et 100 % engasjement fra 1. februar frem til 15. oktober 2025.

Stillingen blir lønnet i tråd med Landsoverenskomsten mellom Arbeiderbevegelsens Arbeidsgiverforening og Handel og Kontor, samt SVs lokale lønnspolitikk. Lønnsspennet for stillingen er lønnstrinn 33-50 (tilsvarer per 1.5.2023 en årslønn på 465.346-625.511), med individuell fastsettelse av lønnstrinn etter kompetanse og erfaring.

Vi har fleksitid, og du må ellers regne med noe kvelds- og helgearbeid i forbindelse med møter og arrangement. Gode muligheter for avspasering.

Det er et personalpolitisk mål å oppnå en balansert kjønnssamansetning, og å rekruttere medarbeidere med minoritetsbakgrunn.

SVs partiapparat arbeider for å fremme partiets politiske syn. Den som blir ansatt i stillingen må kunne tilslutte seg hovedtrekka i SVs politiske prosjekt og program.

Søknad med CV sendes til oslo@sv.no
Spørsmål kan rettes til Sunniva Holmås Eidsvoll: 99 630 600 / sunniva.eidsvoll@gmail.com eller fylkessekretær Ane Fidjestøl: 45244724 / ane.fidjestol@sv.no

Søknadsfrist: 15. oktober 2024.