Lokale stands og aksjoner den siste helgen

Publisert av: Roman Linneberg Eliassen Publisert: 08. september 2017
Oppdatert: 09. september 2017
Alle lokallagene i Oslo SV skal ha stands denne siste helgen. Er det noe du lurer på, eller har du lyst til å stå sammen med oss så finner du oversikten over hvor vi stå her.

Stands i lokallagene lørdag og søndag

Grünerløkka SV står på Olaf Ryes plass fra 11:00-16:00. De får besøk av Audun Herning og Olivia Corso Salles. Grünerløkka skal også ha et arraangement i Sofienbergparken kl. 13:00-15:00: Boller, kaffe, løpesedler og appell. Program både for voksne og barn. Det blir mulighet for ridetur med selveste SV-hesten. Ta med en venn og bli overbevist om at Norge blir et bedre land med et sterkt SV.

Gamle Oslo SV har stand på Grønland fra 11:00-17:00 og Tøyen fra 12:00-14:00. De får besøk av andrekandidat Petter Eide og nestleder i Oslo SV, Carl Morten Amundsen. I tillegg er det åpningsfest for ny Vålerenga stadion hvor lokallaget vil være tilstede. På søndag har lokallaget en liten aksjon i Svartdalsparken fra 12:00-13:00, og er i tillegg tilgjengelig på Grønland torg 12:00-15:00 for eventuelle spørsmål fra velgere.

Frogner SV har stand i Marjorstuekrysset fra 11:00-15:00. De får besøk av Kari Elisabeth Kaski og Anna Tresse.

Nordstrand SV står på Lambertseter senter fra 11:00-15:00 og får Marian Hussein på besøk.

Stovner SV blir å treffe på Stovner senter fra 10:00-18:00. Hit kommer Petter Eide og Marian Hussein.

Grorud SV har stand på Ammerud fra 11:30-15:00. Kari Elisabeth Kaski skal holde appell kl 12:30.
Grorud har også markaaksjon søndag fra kl. 13-15, ved parkeringsplassen opp til Lilloseter eller ved Badedammen på Grorud.

Alna SV står på Furuset og Tveita fra 12-14, og får besøk av ungdomskandidat Solveig Skaugvoll Foss på Tveita. Alna SV har en kort aksjon søndagen med markastands i Mariholtveien og
Lutvannveien fra 11:00-13:00.

Bjerke SV skal ha stand på Linderud og Veitvet senter fra 12:00-15:00.

Søndre Nordstrand SV Har stand på Holmlia, på Mortendrud med Kari Elisabeth Kaski, og på Prinsdal med Marianne Borgen.

Østensjø SV skal ha stand på Manglerud, Bøler og Bogerud kl. 10:30-14.00. Marianne Borgen skal besøke Østensjødagen. På søndag har Østensjølagt Rustadsaga

Sagene SV skal ha stands utenfor Sagene samfunnshus fra 11:00-15:00 med Inga Marte Thorkildsen.

St. Hanshaugen SV står på Knud Knudsens plass fra 11:00-16:00. De får besøk av Åsmund Strand Johansen.

Ullern SV står på Sjølyst og CC Vest fra 11:00-15:00.

Vestre Aker skal ha stand fra 11:00-15:00 på Røa, Vindern og Hovseter, hvor de får besøk av Lena Jensen.

Nordre Aker skal ha stans på Ullevål stadion og Frysja fra 11:00-15:00. De får besøk av nestleder Hanne Lyssand.

På søndag avslutter Nordre Aker SV valgkampen på Sognsvann ved bommen fra 11:00-14:00. Petter Eide kommer til å være tilstede på dette.

Valgdagene

Valgboden er åpen på valgdagene for folk som ønsker å hente materiell og lister, men den kommer ikke til å være bemannet.

(Med forbehold om endringer).