Frist for endringsforslag til nytt program: 1.11

Publisert av: Roman Linneberg Eliassen Publisert: 25. oktober 2018
Oppdatert: 26. oktober 2018
Her finner du første utkast til kommunevalgprogram for Oslo SV i perioden 2019-2023. Programkomiteen åpner nå for debatt i Oslo SV om programmet fram mot vedtak på årsmøtet i 2019.

Programkomiteen setter pris på innspill, motsigelser og forslag både fra medlemmer av partiet og andre. Fristen for innspill er 1. november 2018.

Du finner programkomiteens førsteutkast her.

Det er lett å gi innspill og endringsforslag til programmet:

Oslo SV kommer til å arrangere en rekke åpne innspillsmøter på forskjellige tema i løpet av høsten. I tillegg til dette kommer arbeidsgruppene vi har nedsatt i forbindelse med programprosessen til å supplere noen mindre møter på temaene som ikke blir dekket opp av de store åpne møtene. Mer informasjon om dette kommer i September.

Kom på åpne innspillsmøter eller delta i diskusjonene i ditt lokallag. Oslo SVs program blir så bra som mulig om hele organisasjonen involveres tidlig, og får delta når politikken vår blir til.

Arbeidsprogramkomiteen består av Carl Morten Amundsen (leder), Unni Berge, Ivar Johansen, Warsan Ismail, Per Botolf Maurseth, Siv Karin Kjøllmoen, Karin Harnæs Hoel, Edle Daasvand, Terje Farestveit og Sarah Lilleberg Safavifard (SU).

Kontakt osloprogram@sv.no hvis du har spørsmål til komiteen.