Kick-off for valgkampen

Publisert av: Roman Linneberg Eliassen Publisert: 30. juli 2019
Oppdatert: 08. august 2019
Oslo SV sparker igang valgkampen nå på lørdag, med et kick-offseminar og valgbodåpning.

Her finner du informasjon om hva som skjer de første ukene av valgkampen. Dette er ikke en utfyllende liste, men en oversikt over store arrangement som vi gjerne vil ha flest mulig med på.

Oslo SVs kick-off

10.8: Valgkamp-kickoff
Lørdag 10. august inviterer vi til en tre timers skolering med praktisk argumentasjonstrening på Tøyen, før vi sykler, «plogger» eller går til en høytidlig valgbodåpning på Karl Johan og så avsluttes dagen med sosialt samvær på Mesh like i nærheten.

Det blir et eget møte for helt nye medlemmer i forkant av skoleringen.

Påmeldingskjema finner du her.

Program for dagen

TV-debatt og nasjonal aksjonsdag

12.8: Partilederdebatt på TV

Tid: Mandag 12. august 21:00
Sted: NRK TV sin direktesending fra Arendal

13.8 Nasjonal aksjonsdag

Tid: Tirsdag 13. august 7:30-8:30
Sted: I alle lokallag
Ta kontakt med ditt lokallag hvis du vil bidra.

Aktivist-rally, pod og fest

17.8: Aktivist-rally og livepod og -fest

17. august klokken 13.30 skal vi ha valgkamp-rally i Nedre Foss park. Der blir det en flammende appell fra Audun før vi tar til gatene og sprer det glade SV-budskap om miljø, feminisme og rettferdighet. Dette blir skikkelig kult hvis vi er mange, så ta med alle du kjenner! Når aksjonen er ferdig kan man slå seg ned på Blå hvor det blir live-podkast med Knut Nærum og Ingebrigt Steen Jensen. Etter podkasten blir det fest for alle aktivister på BLÅ.

Program for dagen

AKS-kampanjeuke

19.-25.8: AKS kampanje

I den uken skolen starter opp skal vi ha en AKS-kampanje i hele Oslo med aksjonsdager tirsdag 20. og onsdag 21. august 7:30-8:30.

19.8: Folkemøte: Oslo-skolen i fire nye år

SV styrer Oslo-skolen, og vi får besøk av byråd Inga Marte Thorkildsen til Skatten på Tøyen, mandag 19.8 kl. 17:00

Mer informasjon om resten av kampanjen kommer.